Lokacija

Tel.: +386 (0)3 839 5280
Faks: +386 (0)3 839 5281
E-pošta: info@proces-pdf.com

Iz smeri Ljubljana (45 min – 70 km)

Avtocesta iz smeri Ljubljana vodi do izvoza za Šentrupert. Na križišču zavijte levo na glavno cesto, ki vodi vse do Logarske doline. Od Šentruperta do Mozirja je 14 km. V Mozirju zapeljete v prvi rondo in izberete drugi izhod, na drugem pa tretji izhod. Nadaljujte naravnost približno 800m po glavni cesti in zavijete desno za Mozirje. Nato  zapeljete proti Osnovni šoli Mozirje in nadaljujete še 1000 m (skozi gozd), kjer boste pred sabo zagledali predelan kozolec.

Iz smeri Maribor (50 min – 80 km)

Avtocesta iz smeri Maribora vodi do izvoza za Šentrupert. Na križišču zavijte desno na glavno cesto, ki vodi vse do Logarske doline. Od Šentruperta do Mozirja je 14 km. V Mozirju zapeljete v prvi rondo in izberete drugi izhod, na drugem pa tretji izhod. Nadaljujte naravnost približno 800m po glavni cesti in zavijete desno za Mozirje. Nato zapeljete proti Osnovni šoli Mozirje in nadaljujete še 1000 m (skozi gozd), kjer boste pred sabo zagledali predelan kozolec.

Iz smeri Kamnik (50 min – 37 km)

V Kamniku zavijete za Gornji Grad. Peljete preko prelaza Črnivec in se spustite do kraja Gornji Grad. Pot nadaljujete proti Radmirju. V glavnem križišču zapeljete desno in vozite naravnost vse do Mozirja.
Na prvem odcepu zavijete levo v Mozirje, zapeljete proti Osnovni šoli Mozirje in nadaljujete še 1000 m (skozi gozd), kjer boste pred sabo zagledali predelan kozolec.